Viziunea, misiunea & valorile noastre

Viziunea, misiunea & valorile noastre

Misiunea corporativă a firmei HASIT

Cu încredere, continuitate și apreciere

Trăim vremuri tulburi și schimbătoare. Pe lângă adaptarea și flexibilitatea constantă a organizației, este nevoie, în primul rând, de o orientare convingătoare și consecventă a companiei:

  • o viziune ambițioasă asupra viitorului,
  • o misiune și o strategie clară pentru a ajunge acolo,
  • și, nu în ultimul rând, valori stabile care să ne ghideze.

Vom face față provocărilor actuale cu încredere, continuitate și apreciere. Misiunea noastră corporativă ne însoțește în acest parcurs.

Biba Thorsten, Director regional sud-estul Europei

Vision und Mission

Valorile noastre

HASIT se sprijină pe patru valori fundamentale. Ne-am angajat să acționăm în mod sustenabil în toate domeniile și la toate nivelurile. GRUPUL FIXIT împreună cu mărcile sale FIXIT, GREUTOL, HASIT, KREISEL și RÖFIX, îşi ghidează în mod consecvent activitățile comerciale după aceste valori.

Clienți şi parteneri mulțumiți.

Succesul nostru depinde de satisfacția clienților noștri. Prin urmare, facem totul pentru a le păstra încrederea pe termen lung.

Produse de cea mai înaltă calitate.

Obținem satisfacția clienților cu produse de cea mai înaltă calitate. În acest sens ne bazăm pe zeci de ani de experiență, pe progresul tehnic și pe protejarea mediului înconjurător.

Angajați motivați.

Competența, angajamentul, creativitatea şi integritatea angajaților noștri reprezintă cele mai importante elemente ale succesului companiei noastre.

Creşterea comună.

Suntem orientați să lucrăm economic și eficient pentru a crește împreună cu partenerii noștri de afaceri.

Păstrarea valorilor şi crearea unui viitor sustenabil

CSR

Sustenabilitatea in focus

Corporate Social Responsibility

Sustenabilitatea, în sensul Corporate Social Responsability (CSR / RSI responsabilitatea socială a întreprinderilor), este subiectul principal al zilelor noastre. HASIT acceptă această provocare fundamentală și își asumă responsabilitatea socială.

Valori

Asumarea responsabilități

Păstrarea valorii

HASIT are zeci de ani de experiență în dezvoltarea și producția de materiale de construcție orientate spre viitor. Acest lucru asigură faptul că clădirile își păstrează valoarea - ieri, astăzi și în viitor.

Viitor

Materiale sustenabile

Crearea viitorului

Cu sistemele noastre inovatoare de izolare contribuim deja în mod eficient la reducerea emisiilor de CO2. Vom continua să extindem acest potențial în viitor și să creăm soluții individuale pentru cererea în continuă schimbare.

Downloads

Un grup - cinci mărci puternice

Din septembrie 2006 GRUPUL FIXIT este o organizație-umbrelă pentru cele cinci mărci de materiale de construcții: FIXIT, GREUTOL, HASIT, KREISEL și RÖFIX.

Având peste 69 de sedii în 18 țări europene și aproximativ 2.500 de angajați, FIXIT  GRUPPE se numără printre furnizorii de top de sisteme în domeniul materialelor de construcții. Acest lucru se datorează faptului că grupul a reușit să-și asigure o cotă de piață ridicată datorită produselor inovatoare, atenției sporite acordate calității, precum și unei organizații aflate într-o continuă creștere. Experiența îndelungată și expertiza în izolarea termică, în renovarea ecologică și chiar și în soluții chimice de construit sunt transmise în întreaga organizație și utilizate în beneficiul clienților.

Cunoaștem piețele, nevoile clienților noștri și oferim produse inovatoare, orientate spre practică, precum și soluții de sistem: de cea mai bună calitate, cu o eficiență economică ridicată și la un raport optim între preț și performanță - aceasta este pretenția noastră. Orientarea noastră internațională și rețeaua densă de locații asigură o apropiere reală de clienții noștri, servicii complete și o logistică eficientă la fața locului.

Ne asumăm responsabilitatea economică, ecologică și socială și ne bazăm pe relații pe termen lung cu părțile interesate - corecte și loiale în relațiile noastre, economice și durabile în rezultate.

Ne străduim să folosim tehnologii benefice și orientate spre viitor. Digitalizarea domeniilor de activitate relevante este o parte esențială a strategiei noastre.